|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Terug |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enkele gasklephuizen |
|
|
|
Serie |
Foto |
Omschrijving |
Tekening |
SF |
 |
De SF serie
is te verkrijgen met 0, 1 of 2 injectoraansluitingen in de
volgende diameters:
40, 42, 45, 48, 50, 52 en 54mm |
SFE_3 |
SF conisch |
 |
De conische versie van de SF serie is te verkrijgen met 0, 1 of
2 injectoraansluitingen in de volgende diameters:
45, 48 en 51mm (inlet) |
SFE_3
Tekening konisch verloop |
SFD |
 |
De SFD serie heeft een grotere afmeting ten opzichte van de SF
serie en is te verkrijgen met 0 of 1 injectoraansluiting in de
volgende diameters:
52 - 60mm (op maat gemaakt) |
SFD_3 |
SFS |
 |
De SFS serie heeft een hoogte van 30mm en is te verkrijgen met 0
of 1 injectoraansluiting in de volgende diameters:
40, 42, 45, 48 en 50mm |
SFS_3 |
ST |
 |
De ST serie heeft 2 boorgaten in plaats van 4 en is te
verkrijgen met 0 of 1 injectoraansluiting in de volgende
diameters: 30, 32,
35, 38, 40, 42 en 45mm |
ST_3 |
SS |
 |
Dit type gasklephuis wordt meestal op motorfiets motoren
toegepast en is te verkrijgen met 1 of 2 injectoraansluitingen
in de volgende diameters:
32, 35, 38, 40, 42 en 45mm
2 injectoraansluitingen
zijn alleen bij 40mm mogelijk |
SS_3 |
SSD |
 |
Dit type gasklephuis heeft een grotere afmeting ten opzichte van
de SS serie en is te verkrijgen met 0 of 1 injectoraansluiting
in de volgende diameters:
52-60mm (op maat gemaakt) |
|
SFG |
 |
De SFG serie is een groter gasklephuis en heeft geen
injectoraansluiting.
60 - 70mm, 90mm, 102mm |
SFG_2
SFGGT70
SFG90
|
|
|
|
Dubbele gasklephuizen |
voor prijzen klik hier |
|
|
Serie |
Foto |
Omschrijving |
Tekening |
TB |
 |
DCOE, hoogte = 118mm
diameters = 40, 42, 45, 48 en
50mm |
TB_2 |
TH |
 |
DCOE, hoogte = 91mm
diameters = 40, 42, 45, 48,
50, 52 en55mm |
TH_2 |
TS |
 |
DCOE, hoogte = 30mm
diameters = 40, 42, 45, 48 en
50mm |
TS_3 |
TF |
 |
IDF, hoogte = 90mm
diameters = 40, 42, 45,
48 en 50mm |
TF_2 |
TA |
 |
IDA, hoogte = 90mm
diameters = 48 en 50mm |
TA_2 |
TC |
 |
DCNF
diameters = 40, 42 en 45mm |
TC_2
TC linkage |
|
|
|
'Direct-to-Head gasklephuizen (geen inlaatspruitstuk nodig) |
voor prijzen klik hier |
|
|
Serie |
Foto |
Omschrijving |
Tekening |
Ford Duratec |
 |
Deze kit is geschikt voor
de 2.5L motor.
De diameter is 50mm. |
|
Ford Sigma |
 |
Deze kit is geschikt voor
de 1.6 en 1.7L motoren.
Voor de 1.4L motor is een kleine
aanpassing nodig
aan de cilinderkop.
Beschikbaar is 40 en 42mm. |
DBFS |
VW16v |
 |
Deze kit is geschikt voor
de 1.8 en 2.0L motoren.
De diameter is 45mm. |
|
Rover K |
 |
Beschikbaar in 42 en
45mm. |
|
|
|
|
'Heritage
gasklephuizen |
voor prijzen klik hier |
|
|
Serie |
Foto |
Omschrijving |
Tekening |
Heritage |

 |
Dubbel
gasklephuis in Weber style met een inwendige fuelrail, 350cc
injectoren en gasklepsensor. De connector voor de de injectoren
zit aan de onderkant van het gasklephuis.
Beschikbaar in 40, 45 en
48mm. |
Heritage
Fuel system - collector pot
Fuel system - single pump |
|
|