Home S40Pro, S60Pro, S80Pro, S100Pro, X-Dash, SX-Dash
           
             
 

S40Pro S60Pro S80Pro S100Pro X-Dash SX-Dash

 
 

DTAfast ontwikkelt en produceert motormanagement systemen voor verbrandingsmotoren. Hoewel het toepassingsgebied vooral gelegen is in de wedstrijdsport, wordt DTA inmiddels ook veelvuldig gebruikt voor straattoepassingen waar origineel motormanagement in mogelijkheden te kort schiet c.q. teveel verweven is met de functionaliteit van de rest van de auto.

DTA systemen zijn daarom zeer transparant en vanaf de eerste ontwikkelingsstap tot het eindproduct gemaakt voor de eindgebruiker. Tevens zijn de systemen standaard zeer uitgebreid en is additionele hardware niet nodig (all-in-one). Daarnaast is ook de software gemaakt voor en door de gebruiker. Implementatie van nieuwe ideeŽn van DTA gebruikers in de firmware wordt veel gedaan. Dit is ook terug te zien in de ontwikkeling van de firmware de laatste jaren. Een nieuwe onbekende motorconfiguratie of bepaalde functionaliteit bijv. een nieuwe elektronische gasklep of vanos wordt dus samen met de klant door DTA in de firmware gezet zodat in de toekomst dezelfde soort motor eenvoudig te programmeren is.

Een DTA instellen is eenvoudig te leren, evt. onder professionele begeleiding. Montage van een DTA kan meestal gedaan worden met behoud van de originele sensoren, kabelboom (met een aanpassing), krukastandwiel, elektronische gasklep, continu variabele nokkenassturing (vanos) enz..

Het systeem wordt wereldwijd inmiddels met veel succes in vele takken van auto- en motorsport ingezet, zoals circuitrace, woestijnraces (Parijs-Dakar), drift, jetski, powerboats (2 en 4 takt) enz..

Naast al deze technische verfijningen is ook de prijs, in verhouding tot andere systemen met dezelfde mogelijkheden, competitief.

 

DTA-systemen kunnen gebruikt worden voor motoren met 1-12 cylinder met bijna elke ontstekingsconfiguratie.

 

 
           
   

Vergelijk de verschillende DTA systemen